რა არის 'ტვიტერი'?
20 საუკუნის დასასრულს მსოფლიოს კომუნიკაცია მხოლოდ გაზეთები და წერილები იყო, მაგრამ ეს მაინც არ კმაროდა სრულიად გაეგოთ ამა თუ იმ ქვეყნაში მომხდარი მოვლენა, რადგად არ იყო საკმარისი ინფორმაცია . 21 საუკუნეში ეს პრობლემა სრულიად გააქრო ინტერნეტმა. დაიწყო ინტერნეტის აღორძინება და ამ უკიდეგანო სივრცეში ამავდროულად გაჩნდა "ტვიტერი".
"ტვიტერი" არის სოციალური ქსელებისა და microblogging სერვისი, რომელიც საშუალებას იძლევა მის წევრებს გააგზავნოს და წაიკითხოთ სხვა მომხმარებლის წერილები. "ტვიტერი" არის ტექსტური შეტყობინება მაქსიმუმ 140 სიმბოლოსაგას ანუ SMS და გაგზავნის შემდეგ ნაჩვენებია ავტორის პროფილის გვერდზე."ტვიტერი" საჯაროდ ჩანს ჩვეულებრივ სხვა პირებისაგან შეგიძლიათ შეზღუდოთ გაგზავნა მიწოდება მათი მეგობრების სიაში.. ყველას შეგიძლიათ გააგზავნოთ "ტვიტერი" და მიიღოთ "ტვიტერის"საიტზე, თავსებადი გარე პროგრამები (როგორიცაა, მხოლოდ სმარტფონებისათვის), ან მოკლე ტექსტური შეტყობინების სერვისი (SMS) შესაძლებელია გარკვეულ ქვეყნებში. მიუხედავად იმისა, მომსახურება უფასოა ეს SMS-ის საშუალებით შეიძლება სატელეფონო მომსახურების პროვაიდერი საფასური.
შექმნა
ტექნოლოგიის ავტორი სტივენ ჯონსონი აღწერს "ტვიტერის" როგორს "საოცრად მარტივს"
როგორც სოციალური ქსელი, "ტვიტერის" გარშემო პრინციპის მიმდევარია. როდესაც თქვენ გადაწყვეტთ "ტვიტერის" გაგზავნას მომხმარებლის "ტვიტერი" გამოჩნდება ქრონოლოგიური თანმიმდევრობით თქვენს ძირითად "ტვიტერის" გვერდზე. თქვენ მიყევით 20 ადამიანს, თქვენ ნახეთ ნაზავი "ტვიტერის" სენსორული ქვემოთა გვერდზე: საუზმე-მარცვლეული განახლებები, ახალ საინტერესო ბმულები, მუსიკა რეკომენდაციები, თუნდაც მომავლის შესახებ განათლება და ეს საშუალება დაგეხმარებათ გაიგოთ უფრო მეტი.
"ტვიტერის" გამოყენება სხვადასხვა კომპანიებში
2009 წელს ამერიკასა და ევროპაში უმაღლესი განათლების ფაკულტეტში დაიწყო "ტვიტერის"გამოყენება. შეიქმნა სოციალური ყოფნა და სამართლიანი ურთიერთქმედება სტუდენტების, რომლებიც არ არიან ვალდებული სწავლების მართვის სისტემით სწავლა. "ტვიტერი" სულ უფრო მეტად გამოიყენება, როგორც ბიზნეს სარეკლამო იარაღად. "ტვიტერი" ხელს უწყობს ამ გზით სტუდენტებს მიზნად დაისახონ ბიზნესის მოხმარება. მაგალითად, ერთ ერთო გამორჩეული ბიზნეს წევრი არის Dell, ცნობილია რომ $9 მილიონი მისი 2009 გაყიდვების მოდის პირდაპირ "ტვიტერზე" და Facebook-ზე . უკვე დამტკიცებულია, რომ მცირე ბიზნესის სარგებლობით და "ტვიტერის" გამოიყენებით, იქმნება კონკურენციის თანაბარი პირობები და ეს დიდი ბიზნესის ფარგლებში "ტვიტერის" პლატფორმაა. დიდ ბრიტანეთში კვლევისას მითითებულია, რომ 17% მცირე ბრიტანეთის ბიზნესი იყენებს "ტვიტერს", ძირითადად მოიზიდონ ახალი კლიენტები.
"ტვიტერი" არის მნიშვნელოვანი ინსტრუმენტი, რომელიც გამოყენება უნდა იცოდეს ყოველმა დიზაინერმა და თუნდაც ვებ დიზაინერებმა და ვებ პროგრამისტებმამა. მე მჯერა "ტვიტერი" კარგი ინსტრუმენტია დიზაინერებისთვის, რადგან ყველას აქვეყნებს თავის რესურსებს, გაკვეთილებს და სტატიებს, რომელიც ინახავს ამბებს თქვენზე და ამით თქვენ აკტიურად ხართ ჩაბმული ინტერნეტის გამოყენებაში.
გამოყენება "ტვიტერის" მარკეტინგში
ერთი ასპექტი"ტვიტერი" რომელიც მე ვიზიარებ და მართლაც ისარგებლონ რომ "ტვიტერი" შეიძლება გამოყენებულ იქნას როგორც საშუალება დაეხმარება საბაზროდ თქვენს ბრენდს ან ბლოგს. დიახ "ტვიტერი" შეიძლება გამოყენებულ იქნას მარკეტინგში, მაგრამ არ უნდა იყოს თვით ორიენტირებული და ვფიქრობ, მე მხოლოდ ვაპირებს გამოვიყენო "ტვიტერი" ჩემს ბლოგში, მაგრამ თქვენი "ტვიტერი" არ უნდა იყოს უბრალოდ მარკეტინგზე ან თქვენს ბრენდზე დაფუძნებული, ის აგრეთვე უნდა აკავშირებდეს მსოფლიო გლობალურ ქსელს.
პირადი ბრენდინგი
"ტვიტერი" შეიძლება გამოყენებულ იქნას ასაშენებლად თქვენი ონლინ ქსელის და მასში იყოს ყველაფერი თავმოყრილი რაც თქვენ გსურთ და რაც ყველაზე მეტად გჭირდებათ არის ადამიანები რომლებიც თქვენ მოგისმენთ, დაინტერესდებიან და მაშინ Follow You. ბევრი მიმდევრის დაგროვებით თქვენ ამ ყველაფერით დიდ შესაძლებლობებს მიიღებთ.
თვალყურის დევნება ყოველდღიურ აქტიურებაში
"ტვიტერის" მთავარი არსი არის უთხრა ხალხს რაც თქვენ უკვე გაკეთებული გაქვთ. დროის გატარების შემდეგ შეგიძლიათ გადახედოთ თქვენ "ტვიტერის" გვერდს და აკონტროლოთ თქვენი აკტიურობა დღის განმავლობაში და მომავალი დღე დაგეგმოთ რათა ისევ დააფიქსიროს "ტვიტერმა"თქვენი ვირტუალური და ფიზიკური აკტიურობა.
Facebook.com/tweet.ge
EXLUSIVE: სურათები გაკეთებულია ბლოგის ავტორის მიერ: www.facebook.com/die2hell
განვიხილოთ თქვენი კომენტარები
ეთანხმებით თუ რა ჩემს აზრს? რა უპირატესობა მოყვება მქონე "ტვიტერის" ანგარიშს? ან იქნებ კიდევ რა უარყოფითი მხარეების აქვს "ტვიტერს" ? დატოვეთ თქვენი აზრი ქვემოთ კომენტარში. ეს იქნება უფრო მეტი ვიდრე შეფასება. თუ თქვენ ამუშავება რამე საინტერესოს მე დაამატეთ ეს პოსტი და ბმული უკან თქვენს საიტზე, დღიურში, ან "ტვიტეში".